معرفی شرکت

این شرکت در بهمن ماه ۱۳۵۱ با عنوان شرکت کشتی سازی خلیج فارس تأسيس گردید با آغاز دهه سوم فعالیت خود در سال ۱۳۸۲ در راستاي تحقق اهداف كلان اقتصادي مندرج در برنامه‌هاي سوم، چهارم و پنجم توسعه كشور نسبت به اجراي سياست‌هاي بهسازي و نوسازي صنايع كشور اقدام نموده و به شرکت نوسازی صنایع ایران تغییر نام داد. در بهمن ماه ۱۳۹۳ با عرضه ۱۰۰درصدی سهام شرکت نوسازی صنایع ایران در فرابورس، کل سهام شرکت به بخش خصوصی واگذار شد. با در نظر گرفتن اهداف قبلی سازمان و به‌کارگیری توان و دانش حداکثری مدیران و کارشناسان شرکت، مالکیت جدید شرکت نوسازی صنایع ایران در نظر دارد در جهت بهبود و ارتقاء صنایع کشور، گام‌هایی بلندتر و فراتر از مرزهای داخلی برداشته و با همت و توان بیشتر، قدمی در راستای رشد و بالندگی کشورمان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، اقتصاد، دانش، فن‌آوری اطلاعات و  سایر حوزه‌ها بردارد.

اين شركت از بدو تشكيل تاكنون توانسته ‌است با كسب تجربه و استفاده از نيروي انساني مجرب در زمينه‌هاي زير فعاليت نمايد:

•    اجراي پروژه‌ها به صورت پيمانكاري عمومي (GC)
•    نوسازي و بازسازي صنايع در راستاي افزايش توليد و رقابت‌پذيري
•    ارائه خدمات مديريت پيمان (MC)
•    ارائه خدمات مديريت پروژه با ديدگاه راه‌اندازي و بهره‌برداري آزمايشي (PM by Commissioning)
•    تحقيقات انرژي با نگرش Energy saving و ارائه راهكار‌ جهت استفاده از منابع بين‌المللي در طرحهاي كاهش آلاينده‌هاي محيط زيست (كاهش گازهاي گلخانه‌اي)
•    عارضه‌يابي، استقرار مديريت كيفيت و بهره‌وري در واحدهاي صنعتي
•    ارائه خدمات مشاوره‌اي و آموزشي به بنگاه‌هاي اقتصادي و كارخانجات توليدي
•    تدوين استراتژي براي واحدهاي صنعتي با رويكرد طراحي محصولات جديد و ارتقاء رقابت‌پذيري
•    ایجاد یک شبکه قوی و منسجم از مشاوران خدمات فنی، مهندسی، مشاوره‌ای در داخل و خارج از کشور
•    توسعه و جذب سرمایه گذاری غیردولتی در بخش های مختلف صنایع کشور

اهداف شركت نوسازي صنايع ايران:

۱٫    کمک به اشاعه فرهنگ نوسازی و استقرار ديدگاههاي مديريت نوين در واحدهای صنعتی
۲٫    کمک به افزایش بهره وری عوامل تولید در واحدهای صنعتی
۳٫    همکاری با هولدینگ ها و تسریع در نوسازی واحدهای صنعتی زیرمجموعه آنها
۴٫    کمک به انتقال دانش فنی و نوآوری درمحصولات واحدهای صنعتی (در راستای نوسازی واحدهای صنعتی)
۵٫    کمک به توسعه مدیریت علمی –  توسعه بازار و حضور فعال واحدهای صنعتی در بازارهای داخل وخارج از کشور
۶٫    داشتن نگاه فرآیندی به بهسازی و نوسازی صنایع و همکاری با واحد صنعتی در تمامی مراحل بهره‌گیری از خدمات نرمافزاری و سخت افزاری مورد نیاز واحدهای صنعتی
۷٫    شناسائی – تقویت و معرفی مهندسین مشاور کارآمد، بهسازی و نوسازی مورد نیاز واحدهای صنعتی و کمک به اصلاح قوانین و مقررات و تسریع در بهسازی و نوسازی صنایع کشور
۸٫    آموزش و ارزیابی دوره‌ای مشاوران متخصص داخلی و خارجی و ارائه گواهینامه تایید صلاحیت از شرکت نوسازی صنایع ایران